»Partner ni sprejel v začetku novembra napovedanega dviga veleprodajnih cen, ceno izdelka na polici pa je kljub temu dvignil.«
»Francoska multinacionalka Lactalis nam je v zadnjem letu poslala 20 različnih cenikov oz. zahtevkov za dvig cen svojih izdelkov, pri čemer so povišanja cen dosegala rasti tudi do 74 odstotkov na letni ravni.«
»Za zadnjega pa so ocenili, da je povišanje neutemeljeno, in sicer zaradi umirjanja oz. padanja cen osnovne surovine in ker noben drug proizvajalec mlečnih izdelkov v Sloveniji ni najavljal oz. zahteval povišanja cen.«
»Od tega ima 75 odstotkov izdelkov nižjo ceno in 18 odstotkov izdelkov enako ceno.«
»Mercator je zato lani pomembno zmanjševal svojo maržo in na drobnoprodajne cene ni prenesel kar 19,6 odstotka zahtev za višanje cene.«
»Na končne cene izdelkov pomembno vplivajo tudi cene materiala in embalaže, zato se lahko podražijo tudi izdelki, ki niso vezani na cene surovin.«
»Hrvati imajo nižjo ceno pšenice in imajo dosti nižjo ceno kruhov oz. pekovskih izdelkov. Mi imamo višjo ceno pšenice in dosegamo višjo ceno kruhov in mlevskih izdelkov na trgu.«
»Višje cene goriva namreč pomenijo tudi višje cene prevoza, kar se odraža v višjih cenah izdelkov in storitev.«
»Ocenjujemo pa, da bi bila potrebna primerjava cen v celotni verigi, od kmeta do police.«
»Naš primarni cilj je zagotoviti dovolj široko ponudbo v Sloveniji pridelanih in predelanih izdelkov. Na področju sadja in zelenjave z drugih trgov nabavljamo samo v času, ko v Sloveniji ni sezone za določene pridelke ali v primeru, da na domačem trgu ni dovolj velikih količin.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju